Autor: Maja Gujinović 3/16/2010 17:04
Béatrice čeka i traži svoju ljubav u stanu na 33. katu nebodera u kojem ne radi lift. Svuda po gradu je nalijepila plakate u kojima obznanjuje da je bogata nasljednica koja traži muškarca koji će je zainteresirati, dirnuti i zavesti.
U samoći svoje Béatrice čeka svoju internetsku ljubav. Obećava značajnu nagradu koja će namamiti svakog modernog muškarca, pa i Johna, lovca na nagrade. Kao i u životu prepunom pravila, John mora proći test koji mu je Béatrice zadala, ispuniti tri zadatka i dobiti svoju zasluženu nagradu. Kao i u Godotu, interakcija karaktera preispituje sve strane realnosti. Za realiste ovo može zvučati bezobzirno, ali realizam nije ono što Fréchette ima na umu.
John i Béatrice, koje glume Jasna Bilušić i Zijah A. Sokolović dva su moderna klauna
Kada John ispuni sva tri zadatka i ne dobije svoju značajnu nagradu, prijeti da će otići, ali Béatrice zaključava vrata i padne na koljena moleći ga da ostane, i sama Fréchette tu situaciju opisuje kao da su “u kazališnom komadu”. Oboje su klaunovi po tome što su i poetični i imaju neizmjerno puno emocija i što naginju iracionalnom načinu razmišljanja koji postaje apsurdan.
Oni kroz svoju avanturu susreta istražuju značenje ljubavi, granice narcizma i egoizma i prostor ljubavnih veza 21. stoljeća. Svakodnevni romantični ideali bivaju razotkriveni i ogoljeni do krajnosti, da bi ono što je istinito i prirodno u čovjeku moglo opstati. Možda tužna predstava, možda vesela, ali ipak optimistična u svom kraju.